Prekių grąžinimas

  • Visas prekes galima grąžinti ar keisti per 14 dienų nuo jų pristatymo, jei:

    • Prekė nebuvo naudojama
    • Nėra sugadinta
    • Nėra praradusi prekinės išvaizdos
    • Turi etiketes ir pirkimo dokumentus

     

    Grąžinimo (keitimo) eiga:

    1. Įsitikinkite, kad prekė:

    • Supakuota tvarkingoje pakuotėje
    • Pirkėjo nesugadinta
    • Nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška* prekė
    • Tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo

    *Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.

    2. Užpildykite prekės grąžinimo formą (spausti čia)

    3. Supakuokite prekę ir išsiųskite per paštomatą arba paštu. Pasirūpinkite, kad prekė būtų supakuota saugiai ir tvarkingai toje pačioje arba panašioje pakuotėje ir būtų išvengta papildomos žalos ją transportuojant.

    • Per PAŠTOMATĄ: 1) LP EXPRESS paštomatas - LIDL, Tilžės 56B, Klaipėda arba 2) OMNIVA paštomatas - OMNIVA LT, Klaipėdos PC SATURNAS paštomatas (Taikos pr. 5, Klaipėda, 55558)Už prekę atsakingas Pirkėjas iki to momento, kol ją gauname. Todėl siųsdami įsitikinkite, ar teisingai pasirinkote paštomatą ir įvedėte kontaktinius duomenis: CityBags.lt, Ramūnas Šakinis, Tilžės 32-4, LT91126 Klaipėda, tel. nr. + 370 615 58788, el. paštas info@citybags.lt.
    • Registruotu PAŠTU šiuo adresu: CityBags.lt, Ramūnas Šakinis, Tilžės 32-4, LT91126 Klaipėda, tel. nr. + 370 615 58788, el. paštas info@citybags.lt. Už prekę atsakingas Pirkėjas iki to momento, kol ją gauname, todėl siųsdami įsitikinkite, kad teisingai įvedėte kontaktinius duomenis.

    4. Grąžinimo išlaidos:

    4.1.kokybiškos prekės grąžinimo/keitimo išlaidas apmoka pirkėjas. Siuntiniai išsiųsti su sąlyga, kad apmoka gavėjas, nebus priimti.

    4.2. grąžinant gautą ne tą prekę ar nekokybišką* prekę grąžinimo/keitimo išlaidas įsipareigojame apmokėti mes. Maksimali grąžinimo išlaidų suma negali viršyti 6,00 eurų, būtina pateikti skenuotą ar fotografuotą apmokėjimo dokumentą. Grąžinimo išlaidos pirkėjui padengiamos tik įsitikinus, kad prekė buvo nekokybiška*.

    5. Pinigų grąžinimas. Jei pasirinkote susigrąžinti pinigus, suma lygi prekės vertei, Jums bus pervesta per 5 darbo dienas nuo prekių gavimo, banko pavedimu į Jūsų nurodytą banko sąskaitą. 

    Visas grąžintas prekes patikriname. Pasilekame teisę atsisakyti priimti grąžinamas prekes, jei nebuvo laikomasi grąžinimo sąlygų, grąžinta prekė turi pažeidimų dėl Pirkėjo veiksmų ar netinkamo pakavimo siuntimo metu. Tokiu atveju dėl prekės atsiėmimo tariamasi individualiai.

    6. Prekės keitimas. Kokybišką, bet nepatikusią prekę pakeisime kita, Jums tinkančia preke. Prekės pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas. Dėl kainų skirtumo derinama individualiai.

    *Nekokybiška preke nėra laikoma dėl netinkamos priežiūros atsiradę pažeidimai, prekės išvaizdos pokyčiai ar natūralus nusidėvėjimas.