Prekių grąžinimas

  • Visas prekes galima grąžinti ar keisti per 14 dienų nuo jų pristatymo, jei:

    • prekė nebuvo naudojama
    • nėra sugadinta
    • nėra praradusi prekinės išvaizdos
    • supakuota originalioje pakuotėje 
    • turi etiketes ir pirkimo dokumentus

     

    Grąžinimo (keitimo) eiga:


    1. Praneškite, kad norite grąžinti/keisti prekę vienu iš šių būdų:

    • telefonu +370 615 58788
    • el. paštu info@citybags.lt
    • užpildydami „Siųskite žinutę“ formą

     

    2. Įsitikinkite, kad prekė:

    • supakuota tvarkingoje pakuotėje
    • Pirkėjo nesugadinta
    • nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška* prekė
    • tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo

    Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.

     

    3. Grąžinant (keičiant) būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą ir užpildytą prekės grąžinimo prašymą (laisvos formos).


    4. Supakuokite prekę ir dokumentus. Pasirūpinkite, kad prekė būtų supakuota saugiai ir tvarkingai toje pačioje arba panašioje pakuotėje ir būtų išvengta papildomos žalos ją transportuojant.

    Grąžinimo būdai:

    • siųsti per PAŠTOMATĄ: 1) LP EXPRESS paštomatas - Sausio 15-osios g. 1A / 2A (Circle K), Klaipėda arba 2) OMNIVA paštomatas - OMNIVA LT, UAB LUKOIL Priestočio paštomatas (Priestočio g. 28, Klaipėda 92192). Už prekę atsakingas Pirkėjas iki to momento, kol ją gauname. Todėl siųsdami įsitikinkite, ar teisingai pasirinkote paštomatą ir įvedėte kontaktinius duomenis: CityBags.lt, Ramūnas Šakinis, Tilžės 32-4, LT91126 Klaipėda, tel. nr. + 370 615 58788.
    • siųsti per KURJERĮ. Už prekę atsakingas Pirkėjas iki to momento, kol ją gauname. Todėl siųsdami per kurjerį įsitikinkite, ar teisingai užrašėte adresą: CityBags.lt, Ramūnas Šakinis, Tilžės 32-4, LT91126 Klaipėda, tel. nr. +370 615 58788.


    5. Grąžinimo išlaidos:

    5.1.kokybiškos prekės grąžinimo/keitimo išlaidas apmoka pirkėjas. Siuntiniai išsiųti su sąlyga, kad apmoka gavėjas, nebus priimti.

    5.2. grąžinant gautą ne tą prekę ar nekokybišką* prekę grąžinimo/keitimo išlaidas įsipareigojame apmokėti mes. Maksimali grąžinimo išlaidų suma negali viršyti 6,00 eurų, būtina pateikti skenuotą ar fotografuotą apmokėjimo dokumentą. Grąžinimo išlaidos pirkėjui padengiamos tik įsitikinus, kad prekė buvo nekokybiška*.


    6. Pinigų grąžinimas. Jei pasirinkote susigrąžinti pinigus, suma lygi prekės vertei, Jums bus pervesta per 5 darbo dienas nuo prekių gavimo, banko pavedimu į Jūsų nurodytą banko sąskaitą. 

    Visas grąžintas prekes patikriname! Pasilekame teisę atsisakyti priimti grąžinamas prekes, jei nebuvo laikomasi grąžinimo sąlygų, grąžinta prekė turi pažeidimų dėl Pirkėjo veiksmų ar netinkamo pakavimo siuntimo metu. Tokiu atveju dėl prekės atsiėmimo tariamasi individualiai.

     

    7. Prekės keitimas. Kokybišką, bet nepatikusią prekę pakeisime kita, Jums tinkančia preke. Prekės pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas. Dėl kainų skirtumo derinama individualiai.

     

    *Nekokybiška preke nėra laikoma dėl netinkamos priežiūros atsiradę pažeidimai, prekės išvaizdos pokyčiai ar natūralus nusidėvėjimas.